dissabte, de març 12

Dos Emilios amb un clar missatge


UNA NOVA FORMA DE VORE LES COSES


EMILIO DURÓ, és llicenciat en Ciències Econòmiques i altres estudis, i ha estat al capdavant de diverses empreses. Ell explica en diferents conferències, amb un to graciós, la situació actual i les maneres de fer-li front. Segons ell, el coeficient d'optimisme és el motor vital i la clau de la felicitat.

Ací teniu una interessant conferència, fragmentada en seccions de 10 minuts, que comptenen moments brillants.  Fes-li una ullada. T'agradarà.


















EMILIO CALATAYUD és Jutge de Menors. Té un plantejament de la justícia i l'educació que fa pensar. Vos deixe una breu conferència perquè vegeu el seu plantejament.

"Primero se llevaron a los negros
pero a mí no me importó porque yo no lo era.
Enseguida se llevaron a los judíos
pero a mi no me importó porque yo no lo era.
Después detuvieron a los curas
pero como yo no soy religioso tampoco me importó
Luego apresaron a los comunistas
pero como yo no era comunista, tampoco me importó
Ahora me llevan a mí, pero ya es tarde."

Martin Niemoeller (1892-1994), tb atribuida a Berthold Brecht (1898-1956)

2 comentaris: